Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2817
Назва: ВПЛИВ КРОС-КУЛЬТУРНИХ КОМУНІКАЦІЙ У МІЖНАРОДНОМУ ТУРИЗМІ НА ДИФУЗІЮ ІННОВАЦІЙ МІЖ КРАЇНАМИ
Інші назви: INFLUENCE OF CROSS-CULTURAL COMMUNICATIONS IN INTERNATIONAL TOURISM ON DIFFUSION OF INNOVATIONS BETWEEN COUNTRIES
Автори: Атаманчук, Зорина Асланівна
Ключові слова: міжнародний туризм
культура
крос-культурні комунікації
інновації
дифузія інновацій
international tourism
culture
cross-cultural communication
innovation
diffusion of innovations
Дата публікації: 2022
Видавництво: Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса
Серія/номер: Економiка i органiзацiя управлiння;№ 1 (45) 2022, с. 59-66
Короткий огляд (реферат): The role of national culture as a specific system of norms, values that distinguish one society from another and promotes its integration, giving the identity, which at the same time is the basis for creating a unique tourist product. The content of elements of culture is determined. Attention is emphasized on models of world culture. Innovative processes in international tourism are considered. The influence of cross-cultural communications on the spread of innovations is substantiated. Proposals for improving the development of innovations in international tourism in conditions of globalization and cross-cultural interaction are formed
Опис: Стаття у науковому виданні Економiка i органiзацiя управлiння •№ 1 (45) 2022
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2817
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АТАМАНЧУК З..pdfСтаття у науковому виданні Економiка i органiзацiя управлiння •№ 1 (45) 2022427,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.