Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2835
Название: ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Авторы: Болгов, В. Є.
Болгов, В. Є.
Дата публикации: мая-2017
мая-2017
Издательство: Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса
Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса
Серия/номер: Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2015–2016 рр.;с. 30-32
Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2015–2016 рр.;с. 30-32
Краткий осмотр (реферат): Системний підхід можна вважати загальнонауковим методом пізнання, він має глибокі коріння та бере свій початок із зародження людської цивілізації, суспільства та культури. Засновник сучасного системного підходу Л. фон Берталанфі стверджує, що цей науковий підхід покладений в основу теорії ігор, теорії інформації, широко використовується в соціальних та біофізичних науках, став підґрунтям для розвитку кібернетики
Описание: Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2015–2016 рр. (15–18 травня 2017 р.) Вінниця 2017 р
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2835
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
БОЛГОВ2.pdfМатеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2015–2016 рр. (15–18 травня 2017 р.) Вінниця 2017 р340,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.