Please use this identifier to cite or link to this item:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/308
Title: | До питань оцінки ефективності функціонування газорозподільних підприємств |
Authors: | Тарасенко, Л.О. |
Keywords: | Ефективність діяльності Газорозподільні підприємства Аналіз діяльності підприємства Природний газ Фактори впливу Газовий сектор |
Issue Date: | 2018 |
Description: | Економічна діяльність будь-якого суб’єкта господарювання завжди має супроводжуватися аналітичними процедурами, які направлені на з’ясування рівня результативності від провадження діяльності, оскільки кожне комерційне підприємство має на меті такий вектор його розвитку, який би забезпечував стабільний результат – прибуток. Виходячи з цього проведення оцінки ефективності підприємства є природно обумовленим процесом для вивчення поточного стану підприємства, розробки оптимальних та ефективних управлінських рішень, пошук потенційно можливих шляхів вдосконалення існуючої стратегії підприємства. В умовах активізації процесів реформації різних галузей господарювання в цілому, та газового сектору зокрема, актуальності набувають питання щодо оцінки ефективності функціонування газорозподільних підприємств як складової частини газового сектору, який в цілому має суспільну значущість. В статті проаналізований поточний стан газорозподільних підприємств. Визначено фактори, від яких залежить результативність діяльності підприємств зазначеного спрямування. В статті розглянутий такий інструмент аналізу та пошуку шляхів економічного зростання підприємства як SWOT- аналіз, за допомогою якого можливим стає розробка стратегії підприємства з урахуванням переваг підприємства та його вразливих сторін. |
URI: | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/308 |
Appears in Collections: | Бібліографічні матеріали |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тарасенко_Оцінка_ефект_2018_ФОБ.pdf | 578,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.