Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 2631-2640 из 2689.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016; 2016ДИНАМІКА ОБРАЗУ КРАЇНИ В ПРЕЗИДЕНТСЬКОМУ ДИСКУРСІ (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ЩОРІЧНИХ ПОСЛАНЬ ПРЕЗИДЕНТА РФ)Богінська, Ірина; Богінська, Ірина
2016ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИБолгов, В.Є.; Галицький, І.І.
2019ГУМАННИЙ АСПЕКТ ЯК СКЛАДОВА КОНЦЕПТУ «ЖЕРТОВНІСТЬ» У ТВОРАХ ОСКАРА ВАЙЛЬДАБойван, О. С.; Дзюбан, М. Д.
2016ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИАхновська, І.О.; Болгов, В.Є.
2019ВИКОРИСТАННЯ ЕКО-БРЕНДИНГУ ВІТЧИЗНЯНИМИ ТОВАРОВИРОБНИКАМИБоєнко, О.Ю.
2019ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ЗА ЗОБОВ’ЯЗАННЯМИ НЕКОМЕРЦІЙНИХ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВБеляневич, О. А.
2017ЧІННИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАКендюхов, А.В.; Болгов, В.Е.; Залізнюк, В.П.
2019Marketing analysis of the electromobile market as a factor in the innovation of the national economyKozlovskyi, Serhii; Bolhov, Vladyslav; Yousuf, Allam; Batechko, Albina; Hlushchenko, Larisa; Vitka, Nataliia
2017РИНОК МОБІЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ УКРАЇНИ: ТЕНДЕНЦІЇ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИБолгов, В.Є.; Рязанов, Н.Р.
2017-05; 2017-05ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАБолгов, В. Є.; Болгов, В. Є.