Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/375
Title: Ідентифікація образу інновайної цінності: поведінкові дисфункції
Authors: Безгін, К.С.
Keywords: Аксіогенез
Інновація
Когнітивні викривлення
Поведінкова дисфункціональність
Цінність
Issue Date: 2017
Description: Недосконалість процесу ідентифікації образу інноваційної цінності, що властива закритому способу створення інновацій, детермінувало пошук каузальних зв’язків неузгодженості взаємодій підприємства і ринку. У статті, на місце базової причини сформованого дисонансу була висунута поведінкова складова лінійної інноваційної діяльності, що загострила протиріччя в умовах зростаючої складності і невизначеності ринкового середовища. Проаналізовано поведінкову архітектоніку дослідницької стадії інноваційного процесу, що традиційно реалізується на підприємстві за допомогою маркетингової функції, на якій розроблювальний об'єкт перебуває в фазовому стані - образа цінності. Виявлено та систематизовано базовий перелік когнітивних викривлень, що вносить дисонанс між створюваною інноваційною цінністю й очікуваннями споживача. Показано, що традиційні маркетингові технології ідентифікації образу інновації, слабо сумісні з поведінковою природою людини. В якості альтернативної концепції створення інновацій, що дозволяє нівелювати значну кількість поведінкових дисфункцій, запропонована парадигма співтворчості і колаборації.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/375
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13_ЕОУ_2_2017.pdf1,49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.