Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/449
Назва: Конкурентні стратегії національних виробників агропромислової продукції у сучасній парадигмі глобального економічного середовища
Інші назви: Монографія
Автори: Орєхова, Т.В.
Хаджинов, І.В.
Савченко, М.В.
Атаманчук, З.А.
Варламова, М.Л.
Власова, Т.Л.
Кулявець, В.Г.
Лимар, В.В.
Саркісян, Л.Г.
Шлапак, О.А.
Шкурат, М.Є.
Середа, В.В.
Солоненко, Ю.В.
Коровій, Я.В.
Дата публікації: 2019
Опис: Розглянуто теоретико-методологічні аспекти розвитку світового ринку сільськогосподарської продукції в умовах глобалізаційних процесів, трансформаційні процеси у стратегії аграрного підприємництва в глобальній мережі взаємодії, обґрунтовано стратегії інноваційного розвитку підприємств галузі, а також практику їхньої імплементації суб’єктами аграрного бізнесу на європейських ринках, визначено перспективи розвитку аграрного підприємництва в умовах цифрових трансформацій, запропоновано шляхи удосконалення управління розвитком соціально-економічних систем в аграрному секторі. Для керівників органів влади та управління різних рівнів, керівників і фахівців підприємств, зокрема агропромислових, науковців, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/449
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3. Монографія_2019.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.