Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/547
Название: Гудвіл: підходи до визначення, класифікація та структура
Авторы: Іонін, Є.Є.
Клепакова, М.О.
Ключевые слова: Гудвіл
Компоненти гудвілу
Класифікація гудвілу
Ділова репутація
Імідж
Бренд
Дата публикации: 2016
Описание: Стаття присвячена гудвілу як новій та актуальній категорії бухгалтерського обліку. Визначено сутність цього поняття, виходячи з підходів до його трактування у нормативних та наукових джерелах. Виокремлено місце гудвілу у системі схожих категорій таких, як "ділова репутація", "бренд", "імідж" тощо. Представлено варіанти класифікації гудвілу за різними ознаками. Виокремлено основні компоненти гудвілу, які формують його вартість та можуть впливати на ефективність діяльності суб'єкт господарювання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/547
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Агросвіт 2016 Клепакова.pdf303 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.