Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/569
Title: Територіальна громада в управлінні територіями (політика брендингу міст)
Authors: Нагорняк, Т.Л.
Issue Date: 2015
Description: У статті розглянуто процес формування, корекції та просування позитивного образу міст як політичних територій. Доведено, що брендинг міст є напрямом сучасної політики, яка реалізується на трьох рівнях (глобальному, загальнонаціональному та регіональному), має нормативно-правові підстави, впливає на формування стратегії розвитку держави, обумовлює її конкурентоздатність у світовій політиці та виступає публічним індикатором політичної ідентичності та національної самосвідомості громадян. Акцентовано на необхідності залучення територіальних громад в політиці брендингу територій.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/569
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
работа 6.pdf287,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.