Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/572
Назва: Світова та українська специфіка брендингу міст
Автори: Нагорняк, Т.Л.
Ключові слова: Брендинг міста
Глобальне місто
Комфортне місто
Громада в процесі брендингу території
Дата публікації: 2015
Опис: З'ясовано закономірності брендингу міст світу й України, встановлено розбіжність між містом і практичним призначенням категорій, якими позначають провідні міста світу ("глобальне місто", "мегаполіс", "центр агломерації", "велике місто"). Зроблена спроба прогнозу тенденцій щодо урбанізації, векторів брендингу міст і ролі громади в них.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/572
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
работа7.pdf147,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.