Please use this identifier to cite or link to this item:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/808
Title: | ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНОМУ РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ |
Other Titles: | INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN THE PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHERS |
Authors: | Мартинець, Лілія Асхатівна |
Keywords: | інновація інноваційні технології професійний розвиток майстер-класи інтернет-проекти дисемінації педагогічного досвіду індивідуальний освітній маршрут учителя самоосвіта портфоліо атестація |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | Стаття присвячена розкриттю інноваційних технологій у професійному розвитку вчителів загальноосвітнього навчального закладу. Здійснено аналіз науково-педагогічної літератури, що висвітлює окремі аспекти проблеми. Зазначено, що розвиток освіти має базуватися на використанні нових прогресивних концепцій, впровадженні в навчально-виховний процес сучасних інноваційних технологій та науково-методичних досягнень. Визначено, що інноваційними напрямками професійного зростання педагогічних працівників є різні форми, а саме: конкурси професійної майстерності; авторські програми, націлені на професійний розвиток вчителів; інтернет-проекти і фестивалі відкритих уроків; зустрічі з діячами освіти та ідеологами освітніх програм; семінари з методистами провідних видавництв, авторами підручників і навчальних посібників; майстер-класи; дисемінації педагогічного досвіду через публікації в педагогічних журналах і в мережі Інтернет. Підкреслено, що розвиток особистості фахівця відбувається в умовах постійного перетворення, яке передбачає внутрішню активність, що дозволяє вийти за межі встановлених стандартів особистої та суспільної необхідності, реалізувати своє розуміння змісту, призначення власної діяльності. |
URI: | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/808 |
Appears in Collections: | Методичні рекомендації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
мартинець 3.pdf | 209,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.