Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/862
Назва: СОЦІО-КУЛЬТУРНИЙ ВИМІР ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Інші назви: SOCIAL AND CULTURAL MEASURES OF GLOBALIZATION
Автори: Шкурат, Марія Євгенівна
Ключові слова: соціо-культурна глобалізація
культурна уніфікація
культурна експансія
Інтернеткористувач
суб’єкт соціо-культурної глобалізації
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Вступ. Створення єдиного інформаційного простору, руйнування соціо-культурних моделей та посилення взаємозалежності в усіх сферах життя характеризує процес глобалізації світу. Рівень глобалізації тієї чи іншої країни прямо пропорційно залежить від її рівня розвитку, тому високотехнологічні держави є свого роду ініціаторами поглиблення процесу глобалізації, а країни, що розвиваються та мало розвинені є наслідувачами. Мета. Дослідження аспектів соціо-культурної глобалізації та їх вплив на поглиблення процесу інтеграції культури чи захист національних пріоритетів. Метод (методологія). Методологічною основою дослідження є аналітичні роботи з культурноісторичного досвіду та з теорії інформаційного суспільства Результати. Розглянуто процес соціо-культурної глобалізації, не лише, як інтеграції різних національних культур в єдину світову культуру, а й культурної експансії країн заходу. Наведено приклади конфліктів, що можуть виниками між суб’єктами в процесі глобалізації культури. Проаналізовано взаємозв’язок між рівнем урбанізації та часткою користувачів мережі Інтернет.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/862
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шкурат 05.pdf620,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.