Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/873
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лактіонова, О.А. | - |
dc.contributor.author | Онишко, С.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-02T11:29:28Z | - |
dc.date.available | 2020-11-02T11:29:28Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.other | УДК 336:336.1 | - |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/873 | - |
dc.description.abstract | Вступ. Україна має проциклічну фіскальну модель відповідно до її впливу на економічний цикл та економічну динаміку, яка не дозволяє сформувати потенціал стабілізації соціально-економічної ситуації. Вітчизняна фіскальна політика сприяла циклічним коливанням та поглибленню негативних явищ як на етапі економічного підйому напередодні кризи, так і у посткризовий період. Мета статті – визначення напрямів, інструментів та необхідного інституційного забезпечення підвищення фіскальної гнучкості в Україні, виявлення умов та перспектив ефективного впровадження фіскальних правил як основного інструменту збільшення контрциклічного потенціалу фіскальної політики. Методологія. Основними інструментами інституціоналізації підвищення фіскальної гнучкості через розширення фіскального і функціонального просторів є впровадження комплексу фіскальних правил із посиленням їх контрциклічної спрямованості. Для публічних фінансів України впровадження такого механізму викликає необхідність відповідей на низку питань, серед основних з них є визначення оптимального часу для впровадження; складу фіскальних показників, що підлягають таргетуванню; масштабу покриття ними публічних фінансів. Основним методом є аналіз досвіду впровадження фіскальних правил у світі. Результати. Упровадження механізму фіскальних правил в Україні доцільно здійснити після реформування основних проблемних сфер – податкової і пенсійної, за умови виконання умов підписаного із МВФ Меморандуму протягом 2-3 років. Як фіскальні агрегати для таргетування, доцільно застосовувати їх комплекс – боргове або балансове правило, а також правило витрат. Перспективним є застосування найбільш широкого підходу до покриття фіскальними правилами агрегатів на рівні публічних фінансів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Фіскальні правила | en_US |
dc.subject | Дискреційні заходи | en_US |
dc.subject | Проциклічність | en_US |
dc.subject | Фіскальна політика | en_US |
dc.subject | Фіскальна гнучкість | en_US |
dc.subject | Інституційне забезпечення | en_US |
dc.title | Перспективи впровадження фіскальних правил в Україні та їх інституційне забезпечення | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Располагается в коллекциях: | Бібліографічні матеріали |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Перспективи впровадження фіскал правил.pdf | 780,12 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.