Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1324
Title: Модель McKinsey 7-S як інструмент оцінювання конкурентоспроможності підприємства
Authors: Баглюк, Ю.Б.
Шевчук, О.Ю.
Keywords: Модель McKinsey 7-S
Готовність до змін
Стратегічний аналіз
Підприємство з переробки плодоовочевої продукції
Внутрішнє середовище підприємства
Конкурентоспроможність
Issue Date: 2018
Abstract: У даній роботі розглянуто теоретичні та прикладні аспекти застосування моделі McKinsey 7-S для оцінювання готовності підприємства ПрАТ «Чумак» до змін та подальшого стратегічного розвитку. На сьогоднішній день нестабільність зовнішнього середовища чинить безперервний вплив на підприємство, та саме внутрішнє середовище підприємства буде відігравати важливу роль у готовності підприємства до змін у відповідь на їх дію. Саме тому одним із сучасних інструментів дослідження аспектів внутрішнього середовища є модель McKinsey 7-S. Займаючись дослідженням внутрішнього середовища підприємства, модель McKinsey 7-S дозволить менеджерам в загальному оцінити рівень ефективності їх функціонування та готовності до змін, а також прийняти зважені рішення щодо управління потенційними ризиками та витратами, що супроводжують необхідні зміни. Модель McKinsey 7-S призначена для виявлення протиріч в роботі компанії і налагодження бізнес-процесів. Взаємодія всередині компанії - це запорука успіху, стратегія не може суперечити системі цінностей, а стиль відносин впливає на склад персоналу. У статті оцінено конкурентоспроможність підприємства, виявлено основні недоліки в управлінні компанією та надані рекомендації щодо їх усунення.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1324
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6329-Текст статті-12708-1-10-20190228.pdf725,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.