Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1990
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОсова, Ольга Олексіївна-
dc.contributor.authorСиньо, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorОдінцова, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-02-01T09:53:56Z-
dc.date.available2022-02-01T09:53:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 004.738.5-
dc.identifier.uriDOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2021-31-337-347-
dc.identifier.urihttps://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1990-
dc.descriptionСтаття у збірнику наукових праць "Педагогічна освіта: теорія і практик" Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнкаen_US
dc.description.abstractУ статті досліджуються особливості сучасних digital-методик, які використовуються у навчанні іноземної мови закладами вищої освіти зарубіжних країн із можливістю впровадження таких методик у навчання іноземної мови студентів у вітчизняних закладах вищої освіти. Дослідження дозволяють відзначити, що процес навчання іноземної мови у закладах вищої освіти в умовах сьогодення відбувається із застосуванням сучасних digital-методик, завдяки яким полегшується процес викладення навчального матеріалу студентам. Сучасні digital-методики викладення навчального матеріалу студентам з іноземної мови виходять на суттєво новий рівень, адже на це впливає цифровізація освітніх послуг, яка засвідчує, що навчання студентів не може бути ефективним, якщо не застосовувати в освітньому процесі інтерактивні інструменти. Доцільно відзначити, що, незважаючи на те, що закладами вищої освіти активно впроваджуються digital-методики у процес вивчення іноземних мов, від традиційних методів навчання не доцільно відмовлятись та також активно використовувати. Практика показує, що важливу роль в організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у вивченні іноземної мови відіграє інтерактивна технологія «Learning Management System», яка пропонує студентам користуватися такими безкоштовними платформами як Classdojo та Edmodo. В організації освітнього процесу також використовується платформа Google Classroom, завдяки якій навчальні матеріали студенти можуть отримати, завантажуючи їх із локального чи хмарного диску. На базі Комунального закладу «Харківська гуманітарно- педагогічна академія» Харківської обласної ради, ДВНЗ «Ужгородський національний університет» та Донецького національного університету імені В. Стуса навчання іноземної мови проводиться із застосуванням сучасних інформаційно-комунікативних та інтерактивних технологій, а саме викладачами використовуються такі онлайн-платформи як Zoom та Googleclassroom, digital-інструменти Skype і Viber. Відповідно до змін особливостей навчання іноземної мови, які демонструють зарубіжні заклади вищої освіти, українські заклади вищої освіти повинні також переймати їх досвід, постійно досліджуючи те, як змінюються сучасні digital-методики навчання іноземної мови під впливом цифровізації освіти.en_US
dc.publisherКам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН Україниen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічна освіта;Вип. 31 (2-2021)-
dc.subjectdigital-методикиen_US
dc.subjectінтерактивні та інноваційні технологіїen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectонлайн-платформаen_US
dc.titleDIGITAL-МЕТОДИКИ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ В ПРАКТИКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗВОen_US
dc.title.alternativeПедагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
251499-Текст статті Одінцова- Осова.pdfСтаття у збірнику наукових праць "Педагогічна освіта: теорія і практик" Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка988,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.