Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1990
Назва: DIGITAL-МЕТОДИКИ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ В ПРАКТИКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗВО
Інші назви: Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць
Автори: Осова, Ольга Олексіївна
Синьо, Вікторія Василівна
Одінцова, Ольга Олександрівна
Ключові слова: digital-методики
інтерактивні та інноваційні технології
заклад вищої освіти
освітній процес
онлайн-платформа
Дата публікації: 2021
Видавництво: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України
Серія/номер: Педагогічна освіта;Вип. 31 (2-2021)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються особливості сучасних digital-методик, які використовуються у навчанні іноземної мови закладами вищої освіти зарубіжних країн із можливістю впровадження таких методик у навчання іноземної мови студентів у вітчизняних закладах вищої освіти. Дослідження дозволяють відзначити, що процес навчання іноземної мови у закладах вищої освіти в умовах сьогодення відбувається із застосуванням сучасних digital-методик, завдяки яким полегшується процес викладення навчального матеріалу студентам. Сучасні digital-методики викладення навчального матеріалу студентам з іноземної мови виходять на суттєво новий рівень, адже на це впливає цифровізація освітніх послуг, яка засвідчує, що навчання студентів не може бути ефективним, якщо не застосовувати в освітньому процесі інтерактивні інструменти. Доцільно відзначити, що, незважаючи на те, що закладами вищої освіти активно впроваджуються digital-методики у процес вивчення іноземних мов, від традиційних методів навчання не доцільно відмовлятись та також активно використовувати. Практика показує, що важливу роль в організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у вивченні іноземної мови відіграє інтерактивна технологія «Learning Management System», яка пропонує студентам користуватися такими безкоштовними платформами як Classdojo та Edmodo. В організації освітнього процесу також використовується платформа Google Classroom, завдяки якій навчальні матеріали студенти можуть отримати, завантажуючи їх із локального чи хмарного диску. На базі Комунального закладу «Харківська гуманітарно- педагогічна академія» Харківської обласної ради, ДВНЗ «Ужгородський національний університет» та Донецького національного університету імені В. Стуса навчання іноземної мови проводиться із застосуванням сучасних інформаційно-комунікативних та інтерактивних технологій, а саме викладачами використовуються такі онлайн-платформи як Zoom та Googleclassroom, digital-інструменти Skype і Viber. Відповідно до змін особливостей навчання іноземної мови, які демонструють зарубіжні заклади вищої освіти, українські заклади вищої освіти повинні також переймати їх досвід, постійно досліджуючи те, як змінюються сучасні digital-методики навчання іноземної мови під впливом цифровізації освіти.
Опис: Стаття у збірнику наукових праць "Педагогічна освіта: теорія і практик" Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2021-31-337-347
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1990
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
251499-Текст статті Одінцова- Осова.pdfСтаття у збірнику наукових праць "Педагогічна освіта: теорія і практик" Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка988,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.