Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2734
Назва: ЗАСТОСУВАННЯ PR-ТЕХНОЛОГІЙ У ПЕРЕДВИБОРЧІЙ КАМПАНІЇ В США (НА ПРИКЛАДІ ПРЕЗИДЕНТСЬКИХ ВИБОРІВ 2016Р.)
Автори: Швець, К. А.
Дата публікації: кві-2017
Видавництво: Київ: КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА. ВПЦ "Київський університет",
Серія/номер: Міжнародна наукова конференція «Дні науки філософського факультету – 2017;ЧАСТИНА 8 с. 103-105
Короткий огляд (реферат): Виборчі технології як сукупність засобів і алгоритмів цілеспрямованого політико-психологічного впливу на електоральні настрої та поведінку, а також результати голосування задля досягнення цілей у виборчій кампанії вже стали невід'ємною складовою електоральних процесів. Перемога Трампа – це з одного боку виклик усталеній системі, але з іншого боку- реакція суспільства на проблеми, що потребують вирішення. Це очікування окремої частини суспільства всередині американської держави. Це і проблема глобального суспільства, яке в умовах інформаційних технологій не може сприймати складні інтелектуальні конструкції і реагує на простий і зрозумілий сленг, на що і опирався Трамп у своїх промовах та й у всій передвиборчій гонці.
Опис: МАТЕРІАЛИ ДОПОВІДЕЙ до МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ "ДНІ НАУКИ ФІЛОСОФСЬКОГО ФАКУЛЬТЕТУ" – 2017 (25-26 квітня 2017 року) КНУ імені Тараса Шевченка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2734
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези КНУ 2017.pdfМАТЕРІАЛИ ДОПОВІДЕЙ до МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ "ДНІ НАУКИ ФІЛОСОФСЬКОГО ФАКУЛЬТЕТУ" – 2017 (25-26 квітня 2017 року) КНУ імені Тараса Шевченка1,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.