Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/572
Название: Світова та українська специфіка брендингу міст
Авторы: Нагорняк, Т.Л.
Ключевые слова: Брендинг міста
Глобальне місто
Комфортне місто
Громада в процесі брендингу території
Дата публикации: 2015
Описание: З'ясовано закономірності брендингу міст світу й України, встановлено розбіжність між містом і практичним призначенням категорій, якими позначають провідні міста світу ("глобальне місто", "мегаполіс", "центр агломерації", "велике місто"). Зроблена спроба прогнозу тенденцій щодо урбанізації, векторів брендингу міст і ролі громади в них.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/572
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
работа7.pdf147,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.