Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/807
Название: Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів
Авторы: Мартинець, Лілія Асхатівна
Ключевые слова: моделювання
модель
освітнє середовище
управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню та розробленню моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Визначено, що цей процес є складною ієрархічною системою, в межах якої реалізується певна множина динамічних процесів. Тому для його відтворення доцільно застосовувати моделювання. Здійснено теоретичний аналіз, який дав змогу виявити структурні компоненти моделі (стратегічна спрямованість, системність управління, організація діяльності, якість діяльності), а також відобразити суттєві зв’язки між ними.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/807
Располагается в коллекциях:Методичні рекомендації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
мартинець 2.pdf388,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.