Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/807
Title: Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів
Authors: Мартинець, Лілія Асхатівна
Keywords: моделювання
модель
освітнє середовище
управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів
Issue Date: 2017
Abstract: Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню та розробленню моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Визначено, що цей процес є складною ієрархічною системою, в межах якої реалізується певна множина динамічних процесів. Тому для його відтворення доцільно застосовувати моделювання. Здійснено теоретичний аналіз, який дав змогу виявити структурні компоненти моделі (стратегічна спрямованість, системність управління, організація діяльності, якість діяльності), а також відобразити суттєві зв’язки між ними.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/807
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
мартинець 2.pdf388,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.