Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1630
Title: Міжнародний маркетинг
Other Titles: Навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей ВНЗ. Видання третє, доповнене
Authors: Таранич, А.В.
Омельченко, В.Я.
Кузнєцов, В.Г.
Громенкова, С.В.
Issue Date: 2017
Abstract: Розглянуто особливості та проблеми маркетингу на закордонних ринках, можливі форми міжнародного маркетингу і варіанти організаційних структур, інформаційне забезпечення та зміст досліджень зовнішніх ринків. Особливу увагу приділено формуванню комплексу маркетингу при роботі на зарубіжних ринках: товарної і цінової політики, організації розподілу та просування товару на між- народні ринки. Висвітлюються питання організації підготовки зовнішньоторго- вельних операцій і стратегічного планування в міжнародному маркетингу. Навчальний посібник допоможе розв’язати багато складних проблем, що виникають на практиці в умовах глобальної економіки.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1630
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71_Міжнародний маркетинг.pdf3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.