Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1630
Назва: Міжнародний маркетинг
Інші назви: Навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей ВНЗ. Видання третє, доповнене
Автори: Таранич, А.В.
Омельченко, В.Я.
Кузнєцов, В.Г.
Громенкова, С.В.
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості та проблеми маркетингу на закордонних ринках, можливі форми міжнародного маркетингу і варіанти організаційних структур, інформаційне забезпечення та зміст досліджень зовнішніх ринків. Особливу увагу приділено формуванню комплексу маркетингу при роботі на зарубіжних ринках: товарної і цінової політики, організації розподілу та просування товару на між- народні ринки. Висвітлюються питання організації підготовки зовнішньоторго- вельних операцій і стратегічного планування в міжнародному маркетингу. Навчальний посібник допоможе розв’язати багато складних проблем, що виникають на практиці в умовах глобальної економіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1630
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
71_Міжнародний маркетинг.pdf3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.