Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1820
Название: ФОРМУВАННЯ ПІДСИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЄЮ З КЛІЄНТАМИ У ЗБУТОВІЙ АГРОЛОГІСТИЦІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Авторы: Потапова, Н. А.
Ключевые слова: збутова агрологістика
персоніфікація споживача
продаж
взаємовідносини з клієнтом
CRM-концепція
інформаційне середовище
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво Львівської політехники
Серия/номер: Логістика;№ 863
Краткий осмотр (реферат): Визначено проблематику формування підсистеми управління взаємодією з клієнтами як один із ключових чинників ефективної збутової агрологістики. На основі аналізу статистики реалізації продукції сільськогосподарських підприємств України оцінено тенденції зміни процесів збуту у період 2005–2015 рр. за основними групами сільськогосподарської продукції. Обґрунтовано необхідність орієнтації процесів продажу на потреби споживача та налагодження системи взаємовідносин із клієнтами як важелів, що надають підприєм- ствам додаткових переваг у конкурентному середовищі і знижують ризики недоотри- мання прибутків внаслідок недосконалої збутової агрологістики. Розроблено концепту- альну модель підсистеми управління відносинами з клієнтами на основі компонентів: управління контактами, взаємодія з клієнтами, часові затримки та сервісне обслугову- вання, підсистеми управління продажами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1820
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Формування підсистеми управління взаємодією з клієнтами у збутовій агрологістиці аграрних підприємств.pdfСтаття у Віснику національного університету "Львівська пролітехніка"!212,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.