Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1820
Title: ФОРМУВАННЯ ПІДСИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЄЮ З КЛІЄНТАМИ У ЗБУТОВІЙ АГРОЛОГІСТИЦІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Потапова, Н. А.
Keywords: збутова агрологістика
персоніфікація споживача
продаж
взаємовідносини з клієнтом
CRM-концепція
інформаційне середовище
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво Львівської політехники
Series/Report no.: Логістика;№ 863
Abstract: Визначено проблематику формування підсистеми управління взаємодією з клієнтами як один із ключових чинників ефективної збутової агрологістики. На основі аналізу статистики реалізації продукції сільськогосподарських підприємств України оцінено тенденції зміни процесів збуту у період 2005–2015 рр. за основними групами сільськогосподарської продукції. Обґрунтовано необхідність орієнтації процесів продажу на потреби споживача та налагодження системи взаємовідносин із клієнтами як важелів, що надають підприєм- ствам додаткових переваг у конкурентному середовищі і знижують ризики недоотри- мання прибутків внаслідок недосконалої збутової агрологістики. Розроблено концепту- альну модель підсистеми управління відносинами з клієнтами на основі компонентів: управління контактами, взаємодія з клієнтами, часові затримки та сервісне обслугову- вання, підсистеми управління продажами.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1820
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Формування підсистеми управління взаємодією з клієнтами у збутовій агрологістиці аграрних підприємств.pdfСтаття у Віснику національного університету "Львівська пролітехніка"!212,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.