Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1820
Назва: ФОРМУВАННЯ ПІДСИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЄЮ З КЛІЄНТАМИ У ЗБУТОВІЙ АГРОЛОГІСТИЦІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Потапова, Н. А.
Ключові слова: збутова агрологістика
персоніфікація споживача
продаж
взаємовідносини з клієнтом
CRM-концепція
інформаційне середовище
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехники
Серія/номер: Логістика;№ 863
Короткий огляд (реферат): Визначено проблематику формування підсистеми управління взаємодією з клієнтами як один із ключових чинників ефективної збутової агрологістики. На основі аналізу статистики реалізації продукції сільськогосподарських підприємств України оцінено тенденції зміни процесів збуту у період 2005–2015 рр. за основними групами сільськогосподарської продукції. Обґрунтовано необхідність орієнтації процесів продажу на потреби споживача та налагодження системи взаємовідносин із клієнтами як важелів, що надають підприєм- ствам додаткових переваг у конкурентному середовищі і знижують ризики недоотри- мання прибутків внаслідок недосконалої збутової агрологістики. Розроблено концепту- альну модель підсистеми управління відносинами з клієнтами на основі компонентів: управління контактами, взаємодія з клієнтами, часові затримки та сервісне обслугову- вання, підсистеми управління продажами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1820
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування підсистеми управління взаємодією з клієнтами у збутовій агрологістиці аграрних підприємств.pdfСтаття у Віснику національного університету "Львівська пролітехніка"!212,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.