Please use this identifier to cite or link to this item:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1921
Title: | РОЛЬ КУРАТОРА В УМОВАХ КАРАНТИННИХ ОБМЕЖЕНЬ |
Authors: | Зарішняк, І. М. |
Issue Date: | Jul-2021 |
Publisher: | Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, матер. ІІ заоч. Всеукр. наук.-практ. конф. електронне видання |
Series/Report no.: | Педагогіка вищої освіти в сучасних трансформаційних умовах;СЕКЦІЯ 3 |
Abstract: | Збірник містить тези доповідей учасників ІІ заочної Всеукраїнської науково- практичної конференції «Розвиток освіти і науки: проблеми, теорія, досвід і перс- пективи», яка проводиться у Донецькому національному університеті імені Василя Стуса до Дня науки. У поданих матеріалах висвітлено широке коло актуальних проблем, зокрема: теоретичні та практичні аспекти педагогічного менеджменту, теорія, досвід, проблеми і перспективи сучасної педагогічної науки і педагогіки вищої освіти в сучасних трансформаційних умовах, сучасні технології в освіті дорослих і професійній підготовці здобувачів вищої освіти та психологічні аспекти сучасної освіти. Збірник адресовано науковцям, викладачам вищої школи, здо- бувачам вищої освіти, усім, хто цікавиться розвитком педагогічної науки. |
Description: | Матеріали ІІ заочної Всеукраїнської науково-практичної конференції 20 травня 2021 року "РОЗВИТОК ОСВІТИ І НАУКИ: ПРОБЛЕМИ, ТЕОРІЯ, ДОСВІД І ПЕРСПЕКТИВИ" |
URI: | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1921 |
Appears in Collections: | Бібліографічні матеріали |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
10760-Текст статті-21400-1-10-20210723.pdf | Матеріали ІІ заочної Всеукраїнської науково-практичної конференції 20 травня 2021 року "РОЗВИТОК ОСВІТИ І НАУКИ: ПРОБЛЕМИ, ТЕОРІЯ, ДОСВІД І ПЕРСПЕКТИВИ" | 267,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
10718-Текст статті-21320-1-10-20210722.pdf | Титул, зміст | 728,85 kB | Adobe PDF | View/Open |
34_Обкладинка_.pdf | Обкладинка | 16,84 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.