Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2007
Title: Антикризовий PR («Головне, щоб костюмчик сидів»)
Authors: Мацишина, Ірина
Keywords: імідж
мем
символ
фрейм
антикризовий PR
Issue Date: 2016
Publisher: Луцьк: Вид-во СВНУ ім. Лесі Українки. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Series/Report no.: Суспільні комунікації та міжнародна інформація;Розділ ІІ
Abstract: Основне завдання статті - аналіз національних сучасних піар-стратегій під час падіння іміджу політика, завдання - виявити технологію поширення вірусної інформації; проаналізувати основні канали імідж-коригування; розглянути зміну моделі поведінки політика під час антикризового PR/ Методологія аналізу заснована на контент-аналізі, семіотичному підході й теорії фреймів. Основні результати роботи полягають у виявленні алгоритму вирівнювання іміджу політика. На цьому прикладі, який розглядається в статті, виявлено п'ять тактичих прийомів, які використовувалися протягом 13 днів: звернення до авторитетів - перший крок спростування стереотипу - перший крок переключення уваги - другий крок переклбючення уваги - другий крок спростування стереотипу. Це дослідження може бути використано в практичному застосуванні іміджмейкерів і політичних менеджерів у політичній комунікації.
Description: Стаття у Науковому віснику Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Міжнародні відносини
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2007
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Антикризовий PR.pdfСтаття у Науковому віснику Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Міжнародні відносини5,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.