Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2007
Назва: Антикризовий PR («Головне, щоб костюмчик сидів»)
Автори: Мацишина, Ірина
Ключові слова: імідж
мем
символ
фрейм
антикризовий PR
Дата публікації: 2016
Видавництво: Луцьк: Вид-во СВНУ ім. Лесі Українки. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Серія/номер: Суспільні комунікації та міжнародна інформація;Розділ ІІ
Короткий огляд (реферат): Основне завдання статті - аналіз національних сучасних піар-стратегій під час падіння іміджу політика, завдання - виявити технологію поширення вірусної інформації; проаналізувати основні канали імідж-коригування; розглянути зміну моделі поведінки політика під час антикризового PR/ Методологія аналізу заснована на контент-аналізі, семіотичному підході й теорії фреймів. Основні результати роботи полягають у виявленні алгоритму вирівнювання іміджу політика. На цьому прикладі, який розглядається в статті, виявлено п'ять тактичих прийомів, які використовувалися протягом 13 днів: звернення до авторитетів - перший крок спростування стереотипу - перший крок переключення уваги - другий крок переклбючення уваги - другий крок спростування стереотипу. Це дослідження може бути використано в практичному застосуванні іміджмейкерів і політичних менеджерів у політичній комунікації.
Опис: Стаття у Науковому віснику Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Міжнародні відносини
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2007
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антикризовий PR.pdfСтаття у Науковому віснику Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Міжнародні відносини5,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.