Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2075
Title: СОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ І ПАРАЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ АНГЛІЙСЬКОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО СЛОГАНУ
Other Titles: ЗБІРНИК МАТЕРІАЛІВ ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції “ФІЛОСОФІЯ МОВИ ТА НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВІ Й ЛІНГВІСТИЦІ” 2 квітня 2021 року, м. Київ
Authors: Залужна, О. О.
Ходанович, А. Є.
Issue Date: 2-Apr-2021
Publisher: Київ: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Series/Report no.: Філософія мови та нові тенденції в перекладознавстві й лінгвістиці;
Abstract: У збірнику матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Філософія мови та нові тенденції в перекладознавстві й лінгвістиці” розглянуто низку актуальних питань, що стосуються теорії та методології лінгвофілософських студій, філософських засад мовної освіти та лінгводидактики, нових тенденцій в перекладознавстві та формуванні іншомовної компетенції, теорії і практики наукового, технічного та художнього перекладу, перекладознавства і корпусної лінгвістики, мовних контактів у контексті глобалізаційних процесів та етнокультурних факторів міжкультурної комунікації, проблем когнітивної семантики та когнітивного синтаксису, а також сучасних проблем і перспектив лінгвопрагматики.
Description: Стаття у збірнику матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. У 2 ч. Ч. 1 (227 с.). Київ, 2021
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2075
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соціолінгвістичні і паралінгвістичні аспекти англійськомовного рекламного слогану.pdfСтаття у збірнику матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. У 2 ч. Ч. 1 (227 с.). Київ, 20211,73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.