Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2075
Назва: СОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ І ПАРАЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ АНГЛІЙСЬКОМОВНОГО РЕКЛАМНОГО СЛОГАНУ
Інші назви: ЗБІРНИК МАТЕРІАЛІВ ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції “ФІЛОСОФІЯ МОВИ ТА НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВІ Й ЛІНГВІСТИЦІ” 2 квітня 2021 року, м. Київ
Автори: Залужна, О. О.
Ходанович, А. Є.
Дата публікації: 2-кві-2021
Видавництво: Київ: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Серія/номер: Філософія мови та нові тенденції в перекладознавстві й лінгвістиці;
Короткий огляд (реферат): У збірнику матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції “Філософія мови та нові тенденції в перекладознавстві й лінгвістиці” розглянуто низку актуальних питань, що стосуються теорії та методології лінгвофілософських студій, філософських засад мовної освіти та лінгводидактики, нових тенденцій в перекладознавстві та формуванні іншомовної компетенції, теорії і практики наукового, технічного та художнього перекладу, перекладознавства і корпусної лінгвістики, мовних контактів у контексті глобалізаційних процесів та етнокультурних факторів міжкультурної комунікації, проблем когнітивної семантики та когнітивного синтаксису, а також сучасних проблем і перспектив лінгвопрагматики.
Опис: Стаття у збірнику матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. У 2 ч. Ч. 1 (227 с.). Київ, 2021
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2075
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соціолінгвістичні і паралінгвістичні аспекти англійськомовного рекламного слогану.pdfСтаття у збірнику матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. У 2 ч. Ч. 1 (227 с.). Київ, 20211,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.