Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2273
Title: ВЕЩЬ vs ЧЕЛОВЕК: КОММУНИКАТИВНАЯ СТРАТЕГИЯ ТРЁХ «А»
Other Titles: THING vs HUMAN: THREE "A" COMMUNICATION STRATEGY
Authors: Мацышина, И.В.
Keywords: аттрактор
актант
актор
вещь
коммуникация
политика
потребление
attractor
actant
actor
thing
communication
politics
consumption
Issue Date: 2014
Publisher: Самара: Самарский институт - Высшая школа приватизации и предпринимательства
Series/Report no.: Креативная экономика и социальные инновации;Выпуск 4 – 2014, №2 (7)
Abstract: Public demonstration and imitation property contribute not only to the development of cultural images, but also the differentiation of society. Conspicuous consumption, developing a communicative field creates its own rules determining. Therefore, this social aspect cannot do without the control of the political system.
Description: Стаття у журналі " Креативна економіка та соціальні інновації"
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2273
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вещь vs человек коммуникативная стратегия.pdfСтаття у журналі " Креативна економіка та соціальні інновації"265,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.