Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2273
Назва: ВЕЩЬ vs ЧЕЛОВЕК: КОММУНИКАТИВНАЯ СТРАТЕГИЯ ТРЁХ «А»
Інші назви: THING vs HUMAN: THREE "A" COMMUNICATION STRATEGY
Автори: Мацышина, И.В.
Ключові слова: аттрактор
актант
актор
вещь
коммуникация
политика
потребление
attractor
actant
actor
thing
communication
politics
consumption
Дата публікації: 2014
Видавництво: Самара: Самарский институт - Высшая школа приватизации и предпринимательства
Серія/номер: Креативная экономика и социальные инновации;Выпуск 4 – 2014, №2 (7)
Короткий огляд (реферат): Public demonstration and imitation property contribute not only to the development of cultural images, but also the differentiation of society. Conspicuous consumption, developing a communicative field creates its own rules determining. Therefore, this social aspect cannot do without the control of the political system.
Опис: Стаття у журналі " Креативна економіка та соціальні інновації"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2273
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вещь vs человек коммуникативная стратегия.pdfСтаття у журналі " Креативна економіка та соціальні інновації"265,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.