Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2496
Название: ІНСТРУМЕНТАРІЙ ТА МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ОФІСУ
Другие названия: TOOLS AND MECHANISM FOR FORMING A MODERN OFFICE
Авторы: Вишнівська, Анна
Климчук, О.В.
Дата публикации: 16-ноя-2022
Издательство: м. Київ: Київський національний економічний університети імені Вадима Гетьмана
Серия/номер: МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ;С. 26-29
Краткий осмотр (реферат): Разом з ринковими відносинами в практику українського маркетингового менеджменту увійшло поняття «офіс». Дедалі більше приватних та державних фірм, підприємств, організацій, їх керівників і бізнесменів розуміють важливість офісу для формування репутації, іміджу, посиленню його основних позицій у складному конкурентному ринковому середовищі. Разом з усвідомленням ролі офісу, почала формуватися офісна культура, складовими якої стали такі поняття, як офісний етикет, офісні стандарти, офісні приміщення.
Описание: МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ. Збірник матеріалів / Proceedings ІІІ Міжнародної наукової студентської конференції / III International scientific student conference
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2496
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Климчук О.,_Вишнівська А..pdfМЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ. Збірник матеріалів / Proceedings ІІІ Міжнародної наукової студентської конференції / III International scientific student conference360,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.