Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2496
Назва: ІНСТРУМЕНТАРІЙ ТА МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ОФІСУ
Інші назви: TOOLS AND MECHANISM FOR FORMING A MODERN OFFICE
Автори: Вишнівська, Анна
Климчук, О.В.
Дата публікації: 16-лис-2022
Видавництво: м. Київ: Київський національний економічний університети імені Вадима Гетьмана
Серія/номер: МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ;С. 26-29
Короткий огляд (реферат): Разом з ринковими відносинами в практику українського маркетингового менеджменту увійшло поняття «офіс». Дедалі більше приватних та державних фірм, підприємств, організацій, їх керівників і бізнесменів розуміють важливість офісу для формування репутації, іміджу, посиленню його основних позицій у складному конкурентному ринковому середовищі. Разом з усвідомленням ролі офісу, почала формуватися офісна культура, складовими якої стали такі поняття, як офісний етикет, офісні стандарти, офісні приміщення.
Опис: МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ. Збірник матеріалів / Proceedings ІІІ Міжнародної наукової студентської конференції / III International scientific student conference
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2496
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Климчук О.,_Вишнівська А..pdfМЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ. Збірник матеріалів / Proceedings ІІІ Міжнародної наукової студентської конференції / III International scientific student conference360,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.