Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2717
Название: DIGITAL PR-ТЕХНОЛОГІЇ У ПЕРЕДВИБОРЧИХ ПРЕЗИДЕНТСЬКИХ КАМПАНІЯХ США ТА ФРАНЦІЇ 2016–2017 рр.
Авторы: Швець, К. А.
Чальцева, О. М.
Ключевые слова: PR-технологии
digital-технологии
президентские выборы
Big Data
социальные сети
PR-technologies
digital-technologies
presidential elections
Big Data
social networks
Дата публикации: 2019
Издательство: Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса
Серия/номер: Вiсник студeнтськoгo нaукoвoгo тoвaриствa ДoнНУ iмeнi Вaсиля Стусa.;Вип. 11. Т. 1. С. 28-32.
Краткий осмотр (реферат): This study provides information on digital PR technologies in the 2016-2017 presidential campaigns of the United States and France, on the specifics of using new types of PR technologies in presidential election campaigns in the United States and France in 2016-2017. The methodological basis of the work is the systematic approach based on the “Deutsch Communication Theory”, the behavioral approach – the “Magic Bullet Theory”. The “Theory of Propaganda by Harold Lasswell” was also applied, as well as the “Theory of Media Dependency”. The specificity of the topic under study provides for the application of a comparative method, namely: binary direct comparison (according to the principle of maximum similarity of countries), temporal (synchronous) comparison; content analysis; event analysis.
Описание: Тези статті у Вiснику студeнтськoгo нaукoвoгo тoвaриствa Дoнeцькoгo нaцioнaльнoгo унiвeрситeту iмeнi Вaсиля Стусa. 2019. Вип. 11. Т. 1. С. 28-32.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2717
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6669-Текст статті-13394-1-10-20190607.pdfТези статті у Вiснику студeнтськoгo нaукoвoгo тoвaриствa Дoнeцькoгo нaцioнaльнoгo унiвeрситeту iмeнi Вaсиля Стусa. 2019. Вип. 11. Т. 1. С. 28-32.277,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.