DSpace Repository

ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ І НАВЧАННЯ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ КРИЗИ ГІДНОЇ ПРАЦІ ТА «ОЗЕЛЕНЕННЯ» ЕКОНОМІКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Амелічева, Лілія
dc.date.accessioned 2020-11-12T14:01:56Z
dc.date.available 2020-11-12T14:01:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 349.2
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1119
dc.description.abstract Стаття присвячена проблематиці правового забезпечення професійної освіти і навчання працівників в умовах кризи гідної праці та «озеленення» економіки. Аргументовано, що сьогодні модернізацію і реформування професійної освіти і навчання громадян України необхідно здійснювати, переймаючи успішний досвід Європейського Союзу в цьому питанні. Необхідно використовувати єдині Європейські освітні стандарти і кваліфікації. Це дозволить розширити простір ринку праці, полегшить процес працевлаштування та організацію практичного навчання наших громадян. Проведений аналіз чинного законодавства у сфері праці, зайнятості, професійної освіти та навчання дозволяє зробити такі висновки. По-перше, вченим-правознавцям необхідно уніфікувати міжгалузеві базові поняття з метою більш ефективного їх використання у подальшому різними суб'єктами нормотворчості під час розробки нових законодавчих актів у сфері праці, зайнятості і професійної освіти та навчання, актів учасників соціального діалогу, локальних документів роботодавців у зазначеній сфері. По-друге, детальних змін потребує чинний Кодекс законів про працю України, зокрема Глава XIV «Пільги для працівників, які поєднують роботу з навчанням» у зв’язку з реформуванням професійної освіти і навчання в умовах євроінтеграції та в процесі досягнення гідної праці та сталого розвитку. Його слід доповнити положеннями про організацію дуальної освіти, формального і неформального професійного навчання працівників. Обґрунтовано, що необхідно посилити соціальний діалог з питань створення «зелених» робочих місць з гідними умовами праці з огляду на прагнення України досягти сталого розвитку і гідної праці з дотриманням принципів «зеленої економіки». За новими професіями, що належать до «зелених» технологій, необхідно розробити сучасні професійні стандарти на засадах соціального діалогу. Також слід активніше розроблювати Регіональні цільові програми розвитку професійної освіти і навчання за участю роботодавців, які базуються на реальному попиті у фахівцях, зокрема, в галузях «зеленої економіки», де створюються нові «зелені» робочі місця. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject концепція гідної праці, en_US
dc.subject дуальна освіта, en_US
dc.subject правове регулювання, en_US
dc.subject неформальна професійна освіта, en_US
dc.subject «зелені» робочі місця en_US
dc.title ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ І НАВЧАННЯ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ КРИЗИ ГІДНОЇ ПРАЦІ ТА «ОЗЕЛЕНЕННЯ» ЕКОНОМІКИ en_US
dc.type Book chapter en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account