DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ СТУДЕНТАМ-ПЕРШОКУРСНИКАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ У ВЗО

Show simple item record

dc.contributor.author Оверчук, В.А.
dc.contributor.author Кушнір, Ю.В.
dc.date.accessioned 2020-11-24T10:49:15Z
dc.date.available 2020-11-24T10:49:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1240
dc.description.abstract The results of the comparative analysis of the experimental studying of the peculiarities of the social-psychological adaptation process of the first-year students and the students- invalids of the higher educational establishments are presented in the article. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject social-psychological adaptation en_US
dc.subject invalids en_US
dc.subject first-year students en_US
dc.subject psychological accompaniment en_US
dc.subject psychocorrection en_US
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ СТУДЕНТАМ-ПЕРШОКУРСНИКАМ З ІНВАЛІДНІСТЮ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ У ВЗО en_US
dc.type Book chapter en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account