00 DSpace/Manakin Repository

ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ДО УМОВ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оверчук, В.А.
dc.contributor.author Констянтинова, Н.С.
dc.date.accessioned 2020-11-25T10:25:53Z
dc.date.available 2020-11-25T10:25:53Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1274
dc.description.abstract Дошкільний навчальний заклад являє собою інститут соціалізації дітей на першій її стадії, а група однолітків являє собою модель суспільства, де дитина знайомиться з соціальними нормами, набуває певні соціальні навички взаємодії з соціумом. Тому важливе значення має саме в цьому віці виявлення особливостей соціально-психологічної адаптації, коли компенсаторні можливості особистості, ще формуються і є можливість запобігти формуванню стійких проявів, а, також сприяти його подальшої соціально-психологічної адаптації на наступних етапах психологічного і соціального розвитку як особистості. Соціально-психологічна адаптація являє собою пристосування до відносно нового соціуму, нормам поведінки і взаємин у новому колективі. Виступає як засіб захисту особистості, за допомогою якого послаблюються і усуваються внутрішнє психічне напруження, занепокоєння, дестабілізаціїційні стани, що виникають у дитини при взаємодії з дорослими та однолітками, суспільством в цілому. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ДО УМОВ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ en_US
dc.type Book chapter en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу