00 DSpace/Manakin Repository

ОСВІТА ЯК ШЛЯХ ІНТЕГРАЦІЇ В СУСПІЛЬСТВО ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оверчук, В.А.
dc.contributor.author Кушнір, Ю.В.
dc.date.accessioned 2020-11-25T12:30:04Z
dc.date.available 2020-11-25T12:30:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 159.9.923
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1300
dc.description.abstract У статті виноситься на розгляд необхідність інтеграції осіб з обмеженими можливостями здоров’я в суспільство шляхом подолання не тільки фізичних, але й умовних перешкод в їхньому житті. Психологічні дослідження засвідчили, що для студентів з інвалідністю вибір професії, набуття знань та професійних навичок, майбутня робота за фахом і подолання соціальної ізоляції – особливо значимі проблеми. Студенти з особливими потребами мають певні проблеми, які сформувалися в попередні періоди життя та навчання молодих людей і суттєво впливають на їхню пізнавальну активність та інтеграцію в освітнє середовище. Конкретне завдання, яке стоїть перед професійною підготовкою осіб з обмеженими можливостями, полягає в забезпеченні реальної рівноправності в повсякденній життєдіяльності, успішній інтеграції їх у суспільство шляхом навчання, працевлаштування та зайнятості. Саме якісна освіта може виступати основним каналом успішної соціально-психологічної інтеграції та фактором самореалізації. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject студенти з інвалідністю en_US
dc.subject освіта en_US
dc.subject соціальна ізоляція en_US
dc.subject соціально-психологічна інтеграція en_US
dc.subject самореалізація en_US
dc.title ОСВІТА ЯК ШЛЯХ ІНТЕГРАЦІЇ В СУСПІЛЬСТВО ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ en_US
dc.title.alternative Education as a way of iterations of people with special needs in society en_US
dc.type Book chapter en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу