00 DSpace/Manakin Repository

Моделювання потенціалу підприємства для розробки стратегій управління

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Костенюк, Ю.Б.
dc.date.accessioned 2020-12-10T13:17:03Z
dc.date.available 2020-12-10T13:17:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 303.09:[005.21:330.341.1]:664.1
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1326
dc.description.abstract Проведене наукове дослідження стосується оцінки різних елементів потенціалу та визначення їх впливу на конкурентну поведінку підприємства кондитерської галузі . За допомогою графоаналітичного методу “Квадрат потенціалу” визначено ефективність різних елементів потенціалу підприємства . Ви- конане моделювання дає можливість системно встановити кількісні та якісні зв’язки між окремими еле- ментами потенціалу, рівень його розвитку та конкурентоспроможності й на підставі цього обґрунтувати та своєчасно запровадити стратегії управління потенціалом підприємства . Зазначено, що на практиці для оцінки потенціалу підприємства складно користуватися сферичною формою графічної моделі, тому для цілей аналізу запропоновано спростити її до форми квадрату відповідно до кількості напрямів діагностики потенційних можливостей підприємства. Діагностика потенціалу підприємства проведена методом порівняльної комплексної рейтингової оцінки з допомогою системи показників за такими функціональними блоками: виробничий потенціал; фінансовий потенціал; кадровий потенціал; інноваційний потенціал . В основу розрахунку кінцевої рейтингової оцінки покладено метод балів, застосований для аналізу кожного показника з цих функціональних блоків . Моделі, побудовані на основі даних за три роки, мають різну форму. Моделювання допомогло виявити дисгармонію векторів, які описують фінансовий та інноваційний потенціал. Обґрунтовано, що це вимагає негайної трансформації, яка допоможе поліпшити баланс елементів потенціалу. Висвітлено зв’язок між формою та розміром квадрата потенціалу підприємства і його життєвим циклом. Результатами дослідження є запропоновані стратегії управління потенціалом підприємства, а саме: стратегія удосконалення кадрового потенціалу; стратегія удосконалення інноваційного потенціалу; стратегія удосконалення фінансового потенціалу. Крім того, підприємству необхідно звернути особливу увагу на розвиток саме інноваційного потенціалу, який є підґрунтям успіху підприємства та високої результативності застосування інноваційних бізнес-процесів . en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Модель “Квадрат потенціалу” en_US
dc.subject Конкурентна поведінка en_US
dc.subject Елементи потенціалу en_US
dc.subject Управління потенціалом підприємства en_US
dc.subject Інноваційний потенціал en_US
dc.subject Стратегія en_US
dc.title Моделювання потенціалу підприємства для розробки стратегій управління en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу