00 DSpace/Manakin Repository

Реалізація комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі рекламних текстів автомобілів)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ізмалкова, А.В.
dc.contributor.author Данцл, Л.С.
dc.date.accessioned 2020-12-15T18:01:22Z
dc.date.available 2020-12-15T18:01:22Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 81`42:811.112.2
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1330
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі, а також комунікативним тактикам і мовним засобам, які використовуються для її реалізації в німецькомовній рекламі автомобілів. Специфіка досліджуваної теми передбачає застосування функціонального методу, а саме контекстуально-інтерпретаційного та прагматичного аналізу тексту для виділення комунікативних тактик реалізації стратегії маніпуляції. У результаті аналізу текстів реклами автомобілів виявлено та охарактеризовано п’ять основних комунікативних тактик: зміщення акценту, моделювання особистості адресата, акцентування уваги на бажаннях та потребах покупця, створення проблеми та її вирішення, унікальних пропозиції. Також встановлено, на рівні яких лексичних, синтаксичних і стилістичних засобів знаходять реалізацію виділені тактики. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Рекламний дискурс en_US
dc.subject Комунікативна стратегія en_US
dc.subject Комунікативна тактика en_US
dc.subject Мовна маніпуляція en_US
dc.title Реалізація комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі рекламних текстів автомобілів) en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу