DSpace Repository

Мовні засоби вираження тактики "акцентування уваги на потребах покупця" в рекламному дискурсі

Show simple item record

dc.contributor.author Ізмалкова, А.В.
dc.date.accessioned 2020-12-15T18:14:01Z
dc.date.available 2020-12-15T18:14:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 81`42:811.112.2
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1332
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню мовних засобів вираження комунікативної тактики «акцентування уваги на потребах покупця» як однієї з тактик реалізації комунікативної стратегії маніпуляції в рекламному дискурсі на прикладі рекламних текстів автомобілів німецькою та англійською мовами. Метою дослідження є виявлення структурних та комунікативних особливостей текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами.Специфіка досліджуваної теми передбачає застосування контекстуально-інтерпретаційного тапрагматичного аналізу тексту для встановлення мотивів і цілей автора рекламних текстів, а також оцінки ефективності впливу обраної комунікативної тактики на реципієнта; контент-аналізу для ви-явлення частоти використання окремих мовних засобів. У результаті дослідження були виділені та охарактеризовані структурні та комунікативні особливості текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами, зокрема були проаналізовані лексичні, синтаксичні та стилістичні засоби, характерні для тактики «акцентування уваги на бажаннях покупця» при реалізації стратегії маніпуляції. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Комунікативна стратегія en_US
dc.subject Комунікативна тактика en_US
dc.subject Рекламний дискурс en_US
dc.subject Рекламний текст en_US
dc.subject Мовна маніпуляція en_US
dc.subject Потреби en_US
dc.title Мовні засоби вираження тактики "акцентування уваги на потребах покупця" в рекламному дискурсі en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account