DSpace Repository

Language means to express the communicative tactic of “emphasis shifting” in advertising discourse

Show simple item record

dc.contributor.author Ізмалкова, А.В.
dc.date.accessioned 2020-12-15T18:20:52Z
dc.date.available 2020-12-15T18:20:52Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.issn УДК 81`42:811.11
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1333
dc.description.abstract Розкрито суть маніпулятивного впливу комунікативної тактики «зміщення акценту» на реципієнта. Досліджені структурні та комунікативні особливості рекламних текстів, в яких використана тактика «зміщення акценту», на прикладі текстів реклами автомобілів німецькою та англійською мовами. Проведений аналіз рекламних текстів на лексичному, стилістичному та синтаксичному рівнях. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject Рекламний дискурс en_US
dc.subject Рекламний текст en_US
dc.subject Мовна маніпуляція en_US
dc.subject Мовні засоби en_US
dc.subject Комунікативна тактика en_US
dc.title Language means to express the communicative tactic of “emphasis shifting” in advertising discourse en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account