dc.contributor.author |
Стрельніков, В.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-26T11:07:33Z |
|
dc.date.available |
2021-01-26T11:07:33Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1400 |
|
dc.description.abstract |
Розглядаються складники професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти, які слід враховувати під час оцінювання якості діяльності викладачів, підвищення їхньої кваліфікації й організації самоосвіти. Серед них виділяються: мотиваційно-ціннісний складник, професійно важливі якості, наукові і педагогічні здібності, когнітивний, афективний і конативний складники. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Професійна компетентність |
en_US |
dc.subject |
Викладач закладу післядипломної освіти |
en_US |
dc.subject |
Складники професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти |
en_US |
dc.title |
Складники особистісно-професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |