Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стрельніков, В.Ю. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-26T11:07:33Z | |
dc.date.available | 2021-01-26T11:07:33Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1400 | |
dc.description.abstract | Розглядаються складники професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти, які слід враховувати під час оцінювання якості діяльності викладачів, підвищення їхньої кваліфікації й організації самоосвіти. Серед них виділяються: мотиваційно-ціннісний складник, професійно важливі якості, наукові і педагогічні здібності, когнітивний, афективний і конативний складники. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Професійна компетентність | en_US |
dc.subject | Викладач закладу післядипломної освіти | en_US |
dc.subject | Складники професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти | en_US |
dc.title | Складники особистісно-професійної компетентності викладача закладу післядипломної освіти | en_US |
dc.type | Book | en_US |