dc.contributor.author |
Стрельніков, В.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-26T11:32:54Z |
|
dc.date.available |
2021-01-26T11:32:54Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378 |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1407 |
|
dc.description.abstract |
У статті виділено та теоретично обґрунтовано принципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін. Проведений аналіз основних закономірностей навчання та дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук. До принципів формування дослідницької компетентності віднесено такі: цільового призначення інформаційного матеріалу; поєднання комплексних, інтегруючих і власних дидактичних цілей; повноти навчального матеріалу в модулі; відносної самостійності елементів модуля; реалізації зворотного зв’язку; оптимальної передачі інформаційних і методичних матеріалів; стиснення навчальної інформації у змістовому модулі; генералізації знань; взаємопов’язаності, логізації знань. Розкрито суть кожного з виділених принципів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Принципи навчання |
en_US |
dc.subject |
Закономірності навчання |
en_US |
dc.subject |
Зміст математичної освіти |
en_US |
dc.subject |
Дослідницька компетентність |
en_US |
dc.subject |
Майбутній бакалавр аграрних наук |
en_US |
dc.title |
Принципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |