DSpace Repository

Принципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін

Show simple item record

dc.contributor.author Стрельніков, В.Ю.
dc.date.accessioned 2021-01-26T11:32:54Z
dc.date.available 2021-01-26T11:32:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 378
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1407
dc.description.abstract У статті виділено та теоретично обґрунтовано принципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін. Проведений аналіз основних закономірностей навчання та дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук. До принципів формування дослідницької компетентності віднесено такі: цільового призначення інформаційного матеріалу; поєднання комплексних, інтегруючих і власних дидактичних цілей; повноти навчального матеріалу в модулі; відносної самостійності елементів модуля; реалізації зворотного зв’язку; оптимальної передачі інформаційних і методичних матеріалів; стиснення навчальної інформації у змістовому модулі; генералізації знань; взаємопов’язаності, логізації знань. Розкрито суть кожного з виділених принципів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Принципи навчання en_US
dc.subject Закономірності навчання en_US
dc.subject Зміст математичної освіти en_US
dc.subject Дослідницька компетентність en_US
dc.subject Майбутній бакалавр аграрних наук en_US
dc.title Принципи формування дослідницької компетентності майбутніх бакалаврів аграрних наук у процесі вивчення математичних дисциплін en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account