Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стрельніков, В.Ю. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-26T11:35:51Z | |
dc.date.available | 2021-01-26T11:35:51Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | УДК 378:37.012 | |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1408 | |
dc.description.abstract | Запропонована педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця ґрунтується на низці концептуальних положень, що відбивають сучасні тенденції розвитку освіти: спрямованість освітнього процесу та діагностики на професійно-особистісний розвиток майбутнього фахівця; визнання студента як активного суб’єкта навчальної діяльності, що віддзеркалено у поєднанні управлінської діяльності викладача і самоуправлінської діяльності студента в цілісному управлінському циклі; розгляд педагогічних явищ і процесів з позицій системного підходу, що надає можливість представити діагностику як складний об’єкт, елементи якого визначаються цілим і зумовлюють функціонування всієї системи загалом. Показано, що діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця є своєрідним мотиватором як для викладача, так і для студента, змушуючи обох шукати шляхи підвищення якості навчально-виховного процесу та його результатів, стимулюючи розвиток суб’єктів діагностування. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Педагогічна діагностика | en_US |
dc.subject | Дослідницька компетентність | en_US |
dc.subject | Діагностична діяльність викладача | en_US |
dc.subject | Самодіагностична діяльність майбутнього фахівця | en_US |
dc.title | Педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця | en_US |
dc.type | Book | en_US |