DSpace Repository

Педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця

Show simple item record

dc.contributor.author Стрельніков, В.Ю.
dc.date.accessioned 2021-01-26T11:35:51Z
dc.date.available 2021-01-26T11:35:51Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 378:37.012
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1408
dc.description.abstract Запропонована педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця ґрунтується на низці концептуальних положень, що відбивають сучасні тенденції розвитку освіти: спрямованість освітнього процесу та діагностики на професійно-особистісний розвиток майбутнього фахівця; визнання студента як активного суб’єкта навчальної діяльності, що віддзеркалено у поєднанні управлінської діяльності викладача і самоуправлінської діяльності студента в цілісному управлінському циклі; розгляд педагогічних явищ і процесів з позицій системного підходу, що надає можливість представити діагностику як складний об’єкт, елементи якого визначаються цілим і зумовлюють функціонування всієї системи загалом. Показано, що діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця є своєрідним мотиватором як для викладача, так і для студента, змушуючи обох шукати шляхи підвищення якості навчально-виховного процесу та його результатів, стимулюючи розвиток суб’єктів діагностування. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Педагогічна діагностика en_US
dc.subject Дослідницька компетентність en_US
dc.subject Діагностична діяльність викладача en_US
dc.subject Самодіагностична діяльність майбутнього фахівця en_US
dc.title Педагогічна діагностика дослідницької компетентності майбутнього фахівця en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account