dc.contributor.author | Стрельніков, В.Ю. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-26T11:44:15Z | |
dc.date.available | 2021-01-26T11:44:15Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | УДК 378 | |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1410 | |
dc.description.abstract | Наведений аналіз розвитку теорії і практики педагогічного проектування, які започатковані Григорієм Ващенком і Антоном Макаренком. Зроблений висновок про актуальність запропонованої автором концепції проектування дидактичних систем, яка ґрунтується на ідеях Г. Ващенка, А. Макаренка, В. Сухомлинського, Г. Костюка та інших вітчизняних дослідників. Проектування розглядається як цілеспрямована діяльність педагога щодо створення проекту як інноваційної моделі дидактичної системи, орієнтованої на масове використання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Григорій Ващенко | en_US |
dc.subject | Антон Макаренко | en_US |
dc.subject | Проект | en_US |
dc.subject | Проектування | en_US |
dc.subject | Педагогічна система | en_US |
dc.subject | Дидактична система | en_US |
dc.title | Внесок видатних полтавських педагогів григорія ващенка й антона макаренка в теорію педагогічного проектування | en_US |
dc.type | Book | en_US |