Репозиторий Dspace

Внесок видатних полтавських педагогів григорія ващенка й антона макаренка в теорію педагогічного проектування

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Стрельніков, В.Ю.
dc.date.accessioned 2021-01-26T11:44:15Z
dc.date.available 2021-01-26T11:44:15Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 378
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1410
dc.description.abstract Наведений аналіз розвитку теорії і практики педагогічного проектування, які започатковані Григорієм Ващенком і Антоном Макаренком. Зроблений висновок про актуальність запропонованої автором концепції проектування дидактичних систем, яка ґрунтується на ідеях Г. Ващенка, А. Макаренка, В. Сухомлинського, Г. Костюка та інших вітчизняних дослідників. Проектування розглядається як цілеспрямована діяльність педагога щодо створення проекту як інноваційної моделі дидактичної системи, орієнтованої на масове використання. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Григорій Ващенко en_US
dc.subject Антон Макаренко en_US
dc.subject Проект en_US
dc.subject Проектування en_US
dc.subject Педагогічна система en_US
dc.subject Дидактична система en_US
dc.title Внесок видатних полтавських педагогів григорія ващенка й антона макаренка в теорію педагогічного проектування en_US
dc.type Book en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись