Репозиторий Dspace

Проблема готовності майбутнього вчителя до самовдосконалення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Стрельніков, В.Ю.
dc.date.accessioned 2021-01-26T11:55:40Z
dc.date.available 2021-01-26T11:55:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 378.132
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1413
dc.description.abstract Проаналізований сучасний стан науково-теоретичного підґрунтя проблеми самовдосконалення майбутнього вчителя. Досліджена сутність самовдосконалення. Встановлено, що вчені розглядають самовдосконалення: по-перше, як синтез самопізнання, самоосвіти та саморозвитку; по-друге, як сукупність самоосвіти та самовиховання; по-третє, як єдність самоосвіти, саморозвитку та самовиховання. Доведено, що результатом підготовки майбутніх учителів до самовдосконалення є відповідна готовність, яка є інтегративною особистісно-професійною здатністю майбутнього вчителя, що передбачає його саморозвиток і самореалізацію. Наголошено, що самовдосконалення, як активна специфічна діяльність особистості майбутнього вчителя, спирається на індивідуальність студента. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Самовдосконалення en_US
dc.subject Самоосвіта en_US
dc.subject Самовиховання en_US
dc.subject Саморозвиток en_US
dc.subject Готовність до самовдосконалення en_US
dc.subject Майбутній учитель en_US
dc.subject Індивідуальність en_US
dc.title Проблема готовності майбутнього вчителя до самовдосконалення en_US
dc.type Book en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись