Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Стрельніков, В.Ю. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-26T11:55:40Z | |
dc.date.available | 2021-01-26T11:55:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | УДК 378.132 | |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1413 | |
dc.description.abstract | Проаналізований сучасний стан науково-теоретичного підґрунтя проблеми самовдосконалення майбутнього вчителя. Досліджена сутність самовдосконалення. Встановлено, що вчені розглядають самовдосконалення: по-перше, як синтез самопізнання, самоосвіти та саморозвитку; по-друге, як сукупність самоосвіти та самовиховання; по-третє, як єдність самоосвіти, саморозвитку та самовиховання. Доведено, що результатом підготовки майбутніх учителів до самовдосконалення є відповідна готовність, яка є інтегративною особистісно-професійною здатністю майбутнього вчителя, що передбачає його саморозвиток і самореалізацію. Наголошено, що самовдосконалення, як активна специфічна діяльність особистості майбутнього вчителя, спирається на індивідуальність студента. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Самовдосконалення | en_US |
dc.subject | Самоосвіта | en_US |
dc.subject | Самовиховання | en_US |
dc.subject | Саморозвиток | en_US |
dc.subject | Готовність до самовдосконалення | en_US |
dc.subject | Майбутній учитель | en_US |
dc.subject | Індивідуальність | en_US |
dc.title | Проблема готовності майбутнього вчителя до самовдосконалення | en_US |
dc.type | Book | en_US |